دوره تربیت مربی کودک از سوی مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) برپا می‌شود
کد خبر: 4080178
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

دوره تربیت مربی کودک از سوی مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) برپا می‌شود

دوره آموزش تخصصی تربیت مربی کودک از سوی مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

آموزش تربیت مربی حرفه‌ای کودکبه گزارش ایکنا، دوره آموزش تخصصی تربیت مربی حرفه‌ای کودک از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خاتم‌الانبیاء(ص) بندرماهشهر ویژه بانوان دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برگزار می‌شود.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به روانشناسی رشد، شیوه‌های قصه‌گویی خلاق به کودکان، آموزش مفاهیم اجتماعی و دینی، خلاقیت با کاغذ و قیچی، شیوه‌های کلاسداری جذاب و آموزش مؤثر تکنیکال، توانمندی و گسترش تخیل و تصویرسازی ذهنی، شناخت اختلالات رفتاری کودکان و افزایش مهارت‌های کلامی و روانشناسی یادگیری اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌‌توانند با ارسال نام، نام خانوادگی، سن و تحصیلات و عنوان دوره به شماره 09031138543 یا با مراجعه حضوری به مکان مؤسسه به نشانی ماهشهر، خیابان امام جنوبی، خیابان حافظ، روبه‌روی دبستان ایمان، فرهنگسرای شهید باهنر شهرداری در این دوره ثبت‌نام کنند.

همچنین کارگاه تربیت جنسی کودک نیز از سوی این مؤسسه با تدریس کارشناس ارشد روانشناسی برگزار می‌شود، از سرفصل‌های این کارگاه نیز می‌توان به آشنایی با مفاهیم تربیت جنسی کودک، تربیت جنسی مبتنی بر مراحل رشد، مسائل و چالش‌های تربیتی، سلامت و بهداشت جنسی، هویت جنسی و جنسیتی و عوامل مؤثر محیطی، خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

از دیگر مطالب این کارگاه می‌توان از راهکارها و اقدامات تربیتی و پیشگیری از آسیب‌‌های جنسی، آموزش حریم‌ها و مرزها، نحوه رفتار کودک با همبازی‌ها و نحوه پاسخ به سؤالات جنسی کودک نام برد.

این کارگاه ویژه بانوان بالای 20 سال به نشانی بندرماهشهر، خیابان امام جنوبی، خیابان حافظ، روبه‌روی مسجد رسول اکرم(ص)، فرهنگسرای شهید باهنر شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha