درخشش دانش‌آموزان دختر استان مرکزی در مسابقات پژوهشی قرآن
کد خبر: 4080388
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

درخشش دانش‌آموزان دختر استان مرکزی در مسابقات پژوهشی قرآن

دانش‌آموزان دختر اعزامی از استان مرکزی به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهش که به میزبانی مشهد برگزار شد با کسب ۵ رتبه برتر به استان بازگشتند.

مسابقات قرآن دانش آموزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، دانش‌آموزان دختر بخش پژوهشی اعزامی از استان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی مشهد برگزار شد خوش درخشیدند. در این مرحله از مسابقات 9 نفر از دختران به مسابقات اعزام شده‌اند که 5 نفر از آنان با کسب رتبه به استان بازگشتند.

بخش پژوهشی این دوره از مسابقات در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، احکام و انشای نماز و صحیفه سجادیه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد. رقابت‌های دختران 31 شهریور ماه به پایان رسید.

اسامی منتخبان این مرحله از مسابقات بدین شرح است: غزل طالبی از ناحیه 2 اراک در رشته تفسیر اول. معصومه شریفی‌گلریز پایه دهم از شازند در رشته صحیفه سجادیه رتبه چهارم. یکتا بهزادنژاد پایه دهم از ناحیه دو اراک در رشته نهج‌البلاغه رتبه چهارم. محدثه امیرآبادی پایه دوازدهم از ناحیه یک اراک در رشته نهج‌البلاغه رتبه پنجم. زینب غلامی پایه یازدهم از ناحیه دو اراک در رشته تفسیر رتبه پنجم.

یادآور می‌شود، در بخش پسران نیز علی مروت پایه 12 از ساوه در رشته تفسیر رتبه اول، متین میررضا صالحی پایه 11 از شازند در رشته تفسیر رتبه دوم، محمدمهدی آقارضایی پایه 11 از ساوه در رشته صحیفه سجادیه رتبه دوم، حسن رضایی‌نیاسر پایه 12 از دلیجان در رشته احکام رتبه دوم، سیدمحمدرضا طباطبایی پایه چهارم در رشته احکام از ناحیه 2 اراک رتبه چهارم، محمدمهدی استادهاشم پایه 11 از محلات در رشته انشاء نماز رتبه چهارم، محمدمهدی الماسیان پایه 10 از ناحیه یک اراک در رشته تفسیر رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام
captcha