دانش‌آموزان به قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه تمسک بجویند
کد خبر: 4081859
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

دانش‌آموزان به قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه تمسک بجویند

رئیس سازمان دانش‌آموزی لرستان دانش‌آموزان را افسران جنگ نرم و رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین دانست و گفت: دانش‎آموزان به کتبی چون قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه تمسک بجویند و از آنها به‌عنوان چراغ راهی پُر نور استفاده کنند.

محسن امیری‌خواه، رئیس سازمان دانش‌آموزی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن امیری‌خواه، رئیس سازمان دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، هفتم شهریور در جلسه جهاد تبیین در اردوی قطب سه سازمان دانش‎آموزی که در مجتمع فرهنگی، هنری آیت‌الله کمالوند خرم‎آباد برگزار شد،  دانش‌آموزان جوان و نوجوان را افسران جنگ نرم و رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین دانست و گفت: جوانان و نوجوانان امروز باید به کتبی چون قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه تمسک بجویند و از آنها به‌عنوان چراغ راهی پُر نور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش خود را در ناامید کردن جوانان و نوجوانان ایرانی به‌کار گرفته‌اند، افزود: امروز جهاد بر همه ما واجب است و واجب‌ترین جهادها در حال حاضر طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین است.

امیری‎خواه با بیان اینکه با جهاد تبیین می‎توان در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی نقش پررنگی ایفا کرد، ادامه داد: در حال حاضر در برهه‌ای قرار داریم که دانش‌آموزان به‌عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه شما دانش‌آموزان امروز هم که در این اردوی ملی شرکت کرده‌اید، مشق زندگی و معرفت و تربیت خواهید کرد، اظهار کرد: در این اردو آموزه‌های مربیان که به شما منتقل می‌شود شما را به سمت تربیت و کسب فضایلی خواهد برد که آگاهی‌بخش و روشنگر است.

لازم به ذکر است، اردوی ملی قطب سه سازمان دانش‌آموزی با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز نخبه و تلاشگر پسر از استان‌های همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه طی پنج روز حضور در اردوگاه تربیتی ـ فرهنگی و ورزشی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha