مقام و منزلت امام حسین(ع) بسیار بالا و والا است
کد خبر: 4082460
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

مقام و منزلت امام حسین(ع) بسیار بالا و والا است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مقام و منزلت امام حسین(ع) بسیار بالا و والا است و امیدواریم دل‌های ما ظرفیت مهرورزی آن حضرت را داشته باشد.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان شامگاه روز گذشته 9 شهریور در آئین تجلیل از پیرغلامان استان زنجان که به همت شهرداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه باید به درگاه خداوند سپاس‌گزار باشیم که در دل‌های ما نور محبت سیدالشهدا(ع) را قرار داده است، اظهار کرد: مقام و منزلت امام حسین(ع) بسیار بالا و والا است و امیدواریم دل‌های ما ظرفیت مهرورزی آن حضرت را داشته باشد.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) فرمودند: خداوند اگر قصد و اراده خیری برای بنده‌ای داشته باشد، قلب او را کانون مهر سیدالشهدا(ع) قرار می‌دهد و دلدادگی و شوق زیارت آن حضرت را در دل او می‌اندازد، خاطرنشان کرد: همچنین از امام صادق(ع) پرسیدند آیا سفینه‌النجات فقط کشتی امام حسین(ع) است که امام فرمود: همه ما کشتی نجات هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با یادآوری اینکه در ایام محرم مشاهده کردیم که در برنامه معارف، نسب به برخی پیرغلامان برنامه‌هایی تدارک دیده شده بود، تصریح کرد: این کار بسیار ارزشمند بوده و باید تداوم داشته باشد.

در ادامه علیرضا فیروزفر شهردار زنجان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر نگاه بلندی به مسائل فرهنگی دارند و به نوعی در مدیریت شهری امروز برای همه امور پیوست فرهنگی داریم.

وی ادامه داد: در محفلی که نام امام حسین(ع) است، هیچ‌کس بی دعوت حضور ندارد. به همین خاطر از صاحب این مجلس، سالار شهیدان(ع) قدردان هستیم که اجازه حضور در این مجلس را بر ما ارزانی داشتند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه همه ما به وجود پیرغلامان افتخار می‌کنیم، گفت: زنجان شهری است که همواره مملو از چنین برنامه‌هایی بوده و نشان افتخار ما در شهر زنجان نشان عزای امام حسین(ع) است که به امید خداوند، منتقم خون ثارالله ظهور کرده و دل همه را شاد خواهند کرد و دل شیعه زمانی شاد خواهد شد که به ظهور وصل شود.

فیروزفر تاکید کرد: خوشبختانه در مدیریت شهری به ویژه با تیمی که امروز شکل گرفته و اعضای شورای اسلامی شهر که نگاه بلندی به مسائل فرهنگی دارند، به نوعی در مدیریت شهری امروز برای همه امور پیوست فرهنگی داریم.

انتهای پیام
captcha