اعلام فراخوان ثبت‌نام دانش‌آموزان در موکب «فرزندان حاج‌قاسم»
کد خبر: 4083855
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

اعلام فراخوان ثبت‌نام دانش‌آموزان در موکب «فرزندان حاج‌قاسم»

سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی از آمادگی ثبت‌نام موکب فرزندان حاج‌قاسم در بخش‌های خادمان اکرام و اطعام، خادمان امداد و نجات، خادمان نماز و خادمان جهاد تبیین از دانش‌آموزان خبر داد.

محمدعلی حسن‌آبادی، سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبیمحمدعلی حسن‌آبادی، سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با فرارسیدن اربعین حسینی موکب‌های دانش‌آموزی نیز فعال شده‌اند.

وی افزود: جنبش دانش‌آموزی کشورهای اسلامی با عنوان «موکب فرزندان حاج‌قاسم» در آستانه اجتماع بزرگ جهان اسلام در اربعین حسینی شکل گرفته و این عنوان پویش بزرگی است که در قالب جنبش دانش‌آموزی کشورهای اسلامی و به‌منظور ارائه خدمات به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) ایجاد شده است.

حسن‌آبادی با دعوت از دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این پویش، تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در صفحات مجازی این پویش عضو شده و یا در محل موکب حضور یابند تا با عشق مسلمانان به اهل بیت(ع) آشنا شوند.

وی ادامه داد: این موکب در بخش‌های خادمان اکرام و اطعام، خادمان امداد و نجات، خادمان نماز و خادمان جهاد تبیین فعال بوده و دانش‌آموزان با نظریات هر حوزه آشنا می‌شوند.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند با دریافت بسته‌های «خادم‌یاری» در طول مسیر به زوار امام حسین(ع) ارائه خدمت داشته باشند، افزود: این موکب در مسیر نجف به کربلا در عمود یک برپا می‌شود.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: موکب اربعینی دانش‌آموزان در راستای توجه به فعالیت‌های داوطلبانه و معارفی دانش‌آموزان تعبیه شده و آموزش و پرورش در راستای توجه به این امور در کنار آموزش این موکب را راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام
captcha