بهره‌مندی بیش از ۸ هزار دانشجو و دانش‌آموز البرزی از خدمات کمیته امداد
کد خبر: 4083884
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

بهره‌مندی بیش از ۸ هزار دانشجو و دانش‌آموز البرزی از خدمات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: بیش از هشت هزار دانش‌آموز و ۵۵۰ دانشجوی البرزی در زمینه تأمین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اینکه تقویت جایگاه اجتماعی و توانمندسازی فرزندان مددجویان از جمله برنامه‌های مهم این نهاد است، گفت: در سال جاری رقمی بالغ‌ بر سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان جهت کمک‌هزینه تحصیلی، ارائه خدمات آموزشی در کانون‌ها و همچنین کمک‌هزینه شهریه دانشجویی به مددجویان این نهاد در البرز تخصیص داده‌ شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه هم‌زمان به توانمندسازی فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی در کمیته امداد گفت: بیش از هشت هزار دانش‌آموز و ۵۵۰ دانشجوی البرزی در زمینه تأمین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند.

محمدی‌فرد افزود: ۴۰ درصد از مددجویان دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، ۲۵ درصد در دانشگاه دولتی، ۱۸ درصد در دانشگاه پیام نور، پنج درصد در دانشگاه‌های غیرانتفاعی و ۱۲ درصد در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می‌کنند.

این مسئول با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند با تماس با شماره ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ ما را در این امر خیر یاری کنند.

انتهای پیام
captcha