طرح قرآنی چهره به چهره در جامعه‌القرآن گرگان اجرا می‌شود
کد خبر: 4084776
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

طرح قرآنی چهره به چهره در جامعه‌القرآن گرگان اجرا می‌شود

مدیر جامعه‌القرآن روستای دنگلان شهرستان گرگان از اجرای طرح قرآنی چهره به چهره در جامعه القرآن کریم روستای دنگلان خبر داد و گفت: این طرح ویژه قرآن‌آموزان و زیر نظر استاد قرائتی هفته‌ای یک بار به صورت رایگان در مکان جامعه‌القرآن برگزار می‌شود.

قرآنراضیه گرجی، مدیر جامعه‌القرآن روستای دنگلان شهرستان گرگان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از اجرای طرح قرآنی چهره به چهره در جامعه‌القرآن کریم روستای دنگلان خبر داد و گفت: این طرح ویژه قرآن‌آموزان و زیر نظر استاد قرائتی هفته‌ای یک بار به صورت رایگان در جامعه‌القرآن روستای دنگلان برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح با حضور مربیان قرآنی مجرب با محتوای ارائه داستان‌های قرآنی و موضوعات تربیتی و سبک زندگی قرآنی در رده سنی 6 تا 17 سال ویژه دختران در جامعه‌القرآن برگزار می‌شود.

گرجی با بیان اینکه اولویت اصلی اجرای این طرح در محلات و مساجد و اماکن عمومی است، گفت: هدف از برگزاری این طرح قرآنی این است که قرآن آموزان به صورت مستقیم و چهره به چهره با مربیان قرآنی در ارتباط بوده و در این کلاس‌ها آشنایی با سبک زندگی قرآنی و پاسخگویی به نیازهای قرآن‌آموزان ارائه می‌شود این طرح از اوایل تابستان امسال شروع شده و تاکنون ۲۰ نفر از قرآن‌آموزان در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیر جامعه‌القرآن روستای دنگلان به اجرای طرح «چکامه» ویژه آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از موضوعات مهم اجتماعی و ترویج معارف قرآنی بهترین راهكار برای پیشگیری از این مسئله در جامعه است، در نظر داریم طرح چکامه ویژه آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

 

انتهای پیام
captcha