توجه به اقتصاد سبز یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه در کشور است
کد خبر: 4085836
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

توجه به اقتصاد سبز یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه در کشور است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان‌اینکه توجه به اقتصاد سبز یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه برنامه هفتم در کشور است، تصریح کرد: اقتصاد سبز در آموزه‌های دینی بر آن تاکید شده باید در سبد خانوار دیده شود و حفظ سبزینگی در کشور به اولویت مهم تبدیل شود.

سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش ایکنا از گلستان، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز، ۲۴ شهریور در گرگان با بیان‌اینکه یکی از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش محیط زیست اقتصاد سبز است تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی برنامه توسعه هفتم توجه ویژه به اقتصاد سبز خواهد بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در این راستا با هدف ارتقاء شاخصه‌های اقتصاد سبز سیاست‌های تشویقی برای ترغیب مردم، ادارات، کارخانجات و صنایع در نظر گرفته شده است و از ظرفیت صندوق ملی محیط زیست هم استفاده خواهد شد.

سلاجقه بیان کرد: اقتصاد سبز که در آموزه‌های دینی هم بر آن تاکید شده باید در سبد خانوار دیده شود و حفظ سبزینگی در کشور به اولویت مهم تبدیل شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یک روزه خود به استان گلستان از احداث تله کابین گرگان و علی آبادکتول، موزه تنوع زیستی گرگان، مرکز دفع پسماند شرق استان در آزادشهر ، تفرجگاها و موزه تنوع زیستی پارک ملی گلستان و زیستگاه حیات وحش دشت میرزابایلو و آلمه بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha