قدردانی کمیته تغذیه و اسکان ستاد اربعین خوزستان از مواکب
کد خبر: 4086175
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

قدردانی کمیته تغذیه و اسکان ستاد اربعین خوزستان از مواکب

کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان با انتشار پیامی از تمامی مدیران‏، خادمین مواکب اربعین حسینی و حمایت‌کنندگان حرکت بزرگ اربعین قدردانی کرد.

زائران اربعینبه گزارش ایکنا از خوزستان، کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان با انتشار پیامی از مواکب و خادمین اربعین حسینی قدردانی کرد: 

«اربعین میعادگاه عاشقان و عارفان و دلسوختگان اهل بیت علیهم السلام و همچنین میقات و لشکرگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه برای تحقق و آمادگی حکومت جهانی اسلام در عصر حاضر است.

راه امام حسین علیه السلام نماد وحدت امت اسلامی است. در این حرکت حماسی اربعین از کشورها و مذاهب و ادیان مختلف حضور دارند و این نشان می‌دهد که این مسیر، همه ما را به وحدت اسلامی و انسانی رهنمود می‌دهد.

حماسه حضور بی ‌نظیر مردمی در کنگره عظیم اربعین حسینی همه ساله به همراه حماسه حضور مواکب مردمی خدمت‌رسان به زوار سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین‌ علیه السلام، نمایش صحنه ایثار، عشق، عاطفه و محبت بین مسلمین و دلدادگان آن حضرت است.

بدون شک توفیق خدمت به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این راه نعمت بزرگی است که همگان  در پی متنعم شدن از آن هستند و برپا كردن خیمه عزای سيدالشهدا علیه السلام و هزينه کردن جان و مال برای آن حضرت یکی از مهمترین راه‌های جلب رضایت حق تعالی و سبب نزول رحمت و عامل شفاعت اهل بیت علیهم السلام در قيامت است.

شیفتگان و دلدادگان حضرت سیدالشهدا علیه السلام و مشتاقان خدمت به زائرین آن حضرت در مواکب اربعین حسینی استان خوزستان طی سه سال گذشته با وجود خدمات گسترده مردم، یاری و خدمت به محرومین و آسیب دیدگان از محدودیت‌های کرونایی، امسال نیز علی رغم مشکلات اقتصادی موجود، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مشتاقانه خود را برای خادمی زوار اربعین آماده کردند.

تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی را که با شور همراه با شعور و عشق حسینی آمیخته است هيچ کس نمی‌تواند ارزش‌گذاری کرده و از آن قدردانی نماید و اجر و پاداش این خدمات و اعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط  خواهد بود.

به همین منظور ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان به عنوان یکی از خادمین آستان مقدس سرور و سالار شهیدان، بر خود لازم می‌داند از زحمات و پشتیبانی تمامی مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی مستقر در عراق، شلمچه، چذابه و مسیرهای منتهی به پایانه‌ها و همچنین هیئات مذهبی مساجد، حسینیه‌ها، خیرین و تمامی حمایت‌کنندگان این حماسه بزرگ قدردانی کند».

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۱
0
0
مأجورین ان شاء الله
captcha