برگزاری ۲۰۳۵ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان
کد خبر: 4086849
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

برگزاری ۲۰۳۵ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۲۰۳۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

سردار کرمی

به گزارش ایکنا، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر امروز ۲۹ شهریور در جلسه با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۲۰۳۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به موضع‌گیری استکبار درباره جنگ ایران و استبداد صدام در عراق، افزود: صدام اطمینان کاملی به این داشت که پیروزی قاطعانه در برابر ایران خواهد داشت و هر اعتراضی را محکوم می‌کرد ولی با عنایت خدا و رشادت و ایثار جوانان میهن اسلامی، نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

کرمی با یادآوری اینکه ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، ادامه داد: اگر پشتیبانی قهرمان‌گونه بانوان نبود، هیچ مردی قهرمان صحنه نبرد نمی‌شد‌.

وی با بیان اینکه هنوز خاطرات و رشادت‌های بانوان در دفاع مقدس را نتوانسته‌ایم نشان‌دهیم، اضافه کرد: در آن دوران در پشت جبهه نیز مادران در حال بدرقه فرزندان خود به جبهه‌های نبرد بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید این حماسه بزرگ که با ایثارگری‌ها، شهادت و جان‌فشانی رزمندگان اسلام رخ داده به مردم و به خصوص نسل جوان منتقل شود، ابراز کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه باید به رسالت خود در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت جهادگونه عمل کنیم، تصریح کرد: ۴۴۷۸ مورد تحرکات، درگیری و تجاوزات مرزی تا شروع جنگ در ایران انجام شده بود و صدام در ۲۶ شهریور سال ۵۹ در مصاحبه‌ای با پاره کردن قرارداد الجزایر، جنگ ایران و عراق را رسما اعلام کرد و جنگ آغاز شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، بیان‌ کرد: ۸۴ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس بومی استان زنجان نیز تقدیر و رونمایی خواهد شد.

وی تشریح‌ کرد: برگزاری یادواره بزرگ شهدای ارتش، نیروی انتظامی و جهادسازندگی، یادواره شهدا در شهرستان‌های استان زنجان و یادواره شهدای اقشار مختلف بسیج و همچنین دیدار با خانواده شهیدان و برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از برنامه‌های مهم سپاه انصارالمهدی(عج) استان در هفته دفاع مقدس است.

این مسئول با اشاره به برنامه تقدیر از نویسندگان و برگزاری شب شعر و خاطره، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات کشتی بسیجیان، سخنرانی در مساجد، مدارس و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است. همچنین ۱۱ پروژه به مناسبت این هفته در زنجان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha