الگوی دفاع مقدس نسخه شفابخش مدیریت کنونی کشور
کد خبر: 4087277
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

الگوی دفاع مقدس نسخه شفابخش مدیریت کنونی کشور

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه گفت: امروز الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است.

دفاع مقدس

سرهنگ محمدحسین سلیمی فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است و می‌تواند ما را در اداره کشور کمک کند و اساس کار بسیج و سپاه، خدمت به مردم و رفع محرومیت و پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس اگر به درستی تبیین نشود، ارزش‌های آن توسط دشمنان تحریف می‌شود، افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس چراغ راهی برای نسل جوان کشور بوده تا با روحیه خودباوری در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

این مسئول با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جهاد تبیین و نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس یکی از راهکارهای موثر برای صیانت از جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه در رابطه با برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا،برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه برای خانواده‌های نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت از جمله برنامه‌های شاخص گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سلطانیه است.

انتهای پیام
captcha