راهپیمایی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه در آذربایجان غربی می‌شود
کد خبر: 4087342
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

راهپیمایی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه در آذربایجان غربی می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی برای محکومیت هنجارشکنانه اخیر خبر داد.

راهپیماییبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای، از برگزاری راهپیمایی نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه استان در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم (ص) و برخی مساجد کشور پس از نماز جمعه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

این راهپیمایی در شهرهای مختلف استان بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، اول مهر ماه با حضور اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی برگزار می‌شود.

راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر در ارومیه از مصلای امام خمینی (ره) آغاز و به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان ادامه خواهد داشت.

از عموم مردم ولایت مدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنیم که به منظور محکومیت و عقیم گذاشتن پروژه شوم طراحی شده و سناریوهای جبهه شیطانی دشمنان، با حضور پرشور توام با بصیرت و آگاهی بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در این راهپیمایی، ضمن اعلام برائت و انزجار از حرکت ایادی داخلی استکبار در به آشوب کشیدن برخی شهرهای کشور، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم وارد و اعلام کنند که همواره در خط انقلاب، رهبری و نظام اسلامی خواهند بود.

مردم بصیر و ولایی استان در برابر اینگونه تعرضات و گستاخی‌ها که به‌وضوح از سوی دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب، سازمان ‌یافته و حمایت می‌شود، سکوت نخواهند کرد و با حضور گسترده و پرشور خود، سیلی محکمی بر چهره هنجارشکنان و آشوبگران خواهند زد.

انتهای پیام
captcha