ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان
کد خبر: 4088547
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران

ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم شهدا به نسل جوان از ضروریات این برهه و زمان است.

به گزارش ایکنا از مازندران،  نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان مازندران روز گذشته ششم مهرماه، در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این نشست گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم شهدا به نسل جوان از ضروریات این برهه و زمان است.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا نوعی جهاد تبیین است و باید ایثار و رشادت‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان جامعه در این مراسم بیان شود.

وی ادامه داد: با برگزاری یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، جوانان و نوجوانان با رشادت‌های شهدا آشنا می‌شوند و با حضور در برنامه‌های یادواره شهدا در راستای ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین در جامعه، باید ویژگی‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه برای جوانان تبیین و ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تاکید بر لزوم انجام کار جهادی خاطرنشان کرد: با توجه به همت والای دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور، مدیران و مسئولان در رده های مختلف، از ادبیات «نمی‌شود و نداریم» استفاده نکنند.

انتهای پیام
captcha