شهدا درس تشخیص حق از باطل را به ما آموختند
کد خبر: 4088548
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

شهدا درس تشخیص حق از باطل را به ما آموختند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا درس تشخیص حق از باطل را به ما آموختند و اکنون در ادامه راه شهدا، باید به وصایای شهدا عمل کرده و در ادامه راه انقلاب استوار و ثابت قدم باشیم.

شهدا درس تشخیص حق از باطل را به ما آموختندبه گزارش ایکنا از مازندران، عصر روز ششم مهر ماه 1401، همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، سی و پنجمین یادواره ۳۳ شهید والامقام نیروگاه شهید سلیمی نکا و گرامیداشت شهید گمنام برگزار شد.

سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، در این یادواره با ارایه این مطلب که هشت سال دفاع مقدس ما با ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان، دارای درس ها و عبرت های فراوان است که باید به نسل جدید منتقل شود گفت:  اگر این پیام به جوانان منتقل نشود و آنان با این فرهنگ آشنا نباشند، دشمن بر جوانان ما مسلط خواهد شد.

وی افزود: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس با الگوپذیری از دین و با اتحاد و برادری به صورت همگانی در جنگ شرکت کردند و بر دشمن نائل آمدند.

وی ادامه داد: امروز هم با توجه به برخی از اختلافات، نباید بین مردم در ایران خط کش گذاشته شود و مردم از هم جدا شوند، بلکه باید با اتحاد و برادری خط فتنه و اغتشاش را جدا کنیم.

سردار عروج تصریح کرد: شهدا درس تشخیص حق از باطل را به ما آموختند و اکنون در ادامه راه شهدا، باید به وصایای شهدا عمل کرده و در ادامه راه انقلاب استوار و ثابت قدم باشیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با ارایه این مطلب که همه ما موظف هستیم تا به بیان حقایق جنگ و دفاع مقدس بپردازیم خاطرنشان کرد: ما باید با همه داشته های دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جدید، این انقلاب را حفظ کرده و میراث دار گذشتگان خود باشیم تا این انقلاب را به اهلش، صاحب عصرو زمان برسانیم.

وی اظهار کرد: باید ماهیت پنهان و ناشناخته جنگ و دفاع مقدس برای نسل جدید بیان گردد و تلاش شود تا در این راستا هیچ گونه کوتاهی صورت نپذیرد.

 وی اذعان داشت: در طول جنگ پشتیبانی و اتحاد مردم مانع از نفوذ دشمن می‌شد و اکنون هم باید همان شور و شعور و اتحاد دوران دفاع مقدس بر جامعه حاکم باشد.

انتهای پیام
captcha