مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا با عنوان «دوستی با شهید» در ایجرود
کد خبر: 4088954
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود محقق می‌شود؛

مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا با عنوان «دوستی با شهید» در ایجرود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، مسابقه دلنوشته ای برای شهدا با عنوان «دوستی با شهید» در موضوعات ایثار، جهاد و شهادت و دفاع‌مقدس در ایجرود برگزار می‌شود.

مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، احسان پیشکاری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و نیز گرامیداشت شهدای شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی دوستی با شهدا کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان داشتند و برگزاری این مسابقه بهترین فرصتی است که جوان امروز که تشنه آشنایی با زندگی شهداست شناخت کاملی از شاخص های فکری و مکتب آنان کسب کند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را که در قالب قطعات شعری و ادبی، انس و الفت هر چه بیشتر جوانان با شهدا، معرفی و وجوه شخصیتی و سبک زندگی آنان به نسل جوان برگزار می‌شود را آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت ها و آرمان‌های شهدای والامقام و زنده نگه داشتن مکتب ایثار و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نیز تبیین ستم و تعدی ستمگران زمان عنوان کرد.

پیشکاری افزود: با اتحاد، همدلی و همبستگی بیش از پیش آحاد مختلف جامعه که نیاز اصلی امروز کشور در شرایط کنونی است راه و خط و اندیشه شهدا را برای همیشه تاریخ زنده و جاوید نگاه خواهیم داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند قطعات شعری و ادبی و دلنوشته‌های خود برای شهدا را به صورت حضوری با مراجعه به اداره شهرستان و یا در فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی شهرستان) ارسال کنند و به برترین آثار هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha