تجمع اعتراض‌آمیز طلاب مینودشت در پی حوادث اخیر
کد خبر: 4089090
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب مینودشت در پی حوادث اخیر

تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از طلاب و اساتید با حضور امام‌جمعه مینودشت روز گذشته، ۹ مهرماه در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مینودشت برگزار شد.

تجمع اعتراضی طلاب مینودشت در حوزه علمیه امام صادق مینودشت

به گزارش ایکنا از گلستان، تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از طلاب و اساتید با حضور امام‌جمعه مینودشت روز گذشته، 9 مهرماه در حوزه علمیه امام صادق‌(ع) شهرستان مینودشت برگزار شد.

امام‌جمعه در جمع اساتید و طلاب گفت: فوت خانم امینی برای دشمنان ایران اسلامی بهانه بود زیرا خود غربی‌ها هر روز بیشترین خیانت را علیه زنان انجام می‌دهند.

امام‌جمعه مینودشت با اعلام انزجار از اغتشاشگران بیان کرد: اغتشاشگران با بی‌حرمتی به قرآن، آتش زدن موکب عزاداری، تخریب و آتش زدن بانک‌ها و غارت اموال مردم، داعش را رو‌سفید و دشمنان را شاد کردند.

امام‌جمعه شهرستان گفت: ملت ایران خواهان برخورد قاطع با غارتگران، آشوبگران و صلب‌کنندگان امنیت مردم هستند.

حجت‌الاسلام کشیری اظهار کرد: الحمدلله فتنه اخیر با درایت نیروهای امنیتی و انتظامی جمع شد آن چیزی که بر آتش فتنه افروخت شایعات و دروغ پردازی‌ها بود.برخی سلبریتی‌ها به بهانه آزادی دست به تشویش اذهان عمومی زدند و جوانان را تحریک به تخریب اموال بیت‌المال می‌کردند.

امام‌جمعه مینودشت در ادامه بیان کرد: فتنه‌ها برای امت اسلام تازگی ندارند از ابتدای اسلام منافقین و کفار مانند کفتار به جان اسلام و مسلمین افتادند. قرآن می‌فرماید: با افرادی که دنبال شایعه‌پردازی و دروغ پردازی هستند باید برخورد شود.با کسانی که قرآن و مساجد را آتش زدند، حافظین امنیت را سر بریدند باید به اشد مجازات برخورد شود.دستگاه قضا بداند ملت ایران خواهان برخورد با کسانی است دین مبین اسلام را خوار کردند.کسی که کلام خداوند را بسوزاند خیرخواه نیست.

در پایان بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشگران قرائت شد.

انتهای پیام
captcha