تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره بین‌المللی «مهر محرم»
کد خبر: 4089160
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره بین‌المللی «مهر محرم»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به پانزدهمین سوگواره «مهر محرم» ذیل سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» تا 30 مهر خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره بین‌المللی «مهرمحرم»

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امروز، 10 مهر، در جمع خبرنگاران از برگزاری پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش ملی تولید محتوای دیجیتال «مهر محرم» ذیل سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به پانزدهمین سوگواره مهر محرم ذیل سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» تا 30 مهر خبر داد.

وی ادامه داد: سوگواره «ملت امام حسین(ع)» برآمده از سه سوگواره حسینی اشراق، بوی سیب و مهر محرم است که در طول سالهای گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این سه سوگواره با هدف هم‌افزایی، تخصصی‌سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال، تحت عنوان سوگواره «ملت امام حسین(ع)» فعالیت جدید خود را آغاز کرده یادآور شد: براساس مصوبات شورای راهبری سوگواره‌ها، بخش عکس و ویدئو برعهده سوگواره «مهر محرم» خواهد بود.

وی جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوای دیجیتال را از اهداف این سوگواره برشمرد و افزود: فراخوان پانزدهمین دوره سوگواره مهر محرم در موضوعات و محورهای اصلی شامل هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی، همچنین راهپیمایی اربعین حسینی همزمان با آغاز محرم سال جاری منتشر شده است.

فلاح با اشاره به اینکه پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در دو بخش پویش تولید محتوای عمومی و پویش تولید محتوای حرفه‌ای برگزار می‌شود متذکر شد: علاقه‌مندان به هنر و رسانه عاشورایی می‌توانند در قالب‌های عکس و مجموعه عکس، فیلم کوتاه ۳ دقیقه‌ای شامل داستانی کوتاه، مستند کوتاه، انیمیشن، موشن‌گرافیک و نماهنگ، آثار خود را به سایت soogvareh.com بخش رسانه‌های تصویری ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: عکاسان استان سمنان علاوه بر شرکت در بخش ملی می‌توانند آثار خود برای بخش استان سمنان نیز به ایمیل MehreMoharram@gmail.com با درج مشخصات آثار ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha