دوره تربیت سیاستگذاران و راهبران قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4089388
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

دوره تربیت سیاستگذاران و راهبران قرآنی برگزار می‌شود

دوره تربیت سیاستگذاران و راهبران قرآنی از سوی مدرسه دعا و فقه حکومتی برگزار می‌شود.

دوره تربیت سیاست‌گذاران و راهبران قرآنیبه گزارش ایکنا، دوره تربیت سیاستگذاران و راهبران قرآنی از سوی مدرسه دعا و فقه حکومتی زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود.

این کلاس، پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌صورت حضوری و مجازی به صورت مجزا ویژه بانوان و آقایان تشکیل می‌شود. افتتاحیه آن نیز سه‌شنبه ۱۹ مهرماه برگزار و اولین جلسه، پنجشنبه ۲۱ مهرماه خواهد بود.

این دوره ویژه علاقه‌مندان و فعالان حوزه مدیریت، سیاستگذاری، حکمرانی و فقه اجتماعی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان به‌واسطه مصاحبه و مشروط به پذیرفتن شرایط علمی، آموزشی و انضباطی دوره پذیرفته می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://quranetratschool.ir/?p=26430 اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدرسه دانشجویی دعا و فقه حکومتی یکی از مدارس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران است که با هدف بهره‌گیری از نظام قرآن و ادعیه در جریان اقامه حکومت دینی و نظام‌سازی توحیدی تأسیس شده است.

مخاطبان اصلی آموزش‌های مدرسه دعا و فقه حکومتی، افرادی هستند که در عرصه‌های سیاستگذاری، حکمرانی یا مدیریت؛ فعالیت پژوهشی، آموزشی یا اجرایی دارند. همچنین اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط و نیز طلاب حوزه‌های علمیه، از مخاطبان اختصاصی این مدرسه به شمار می‌روند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha