نمایشگاه اسوه در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4089573
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان:

نمایشگاه اسوه در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت: نمایشگاه اسوه از روز گذشته ۱۱ مهر به مدت سه روز برای به نمایش گذاشتن اقدمات و عملکرد بسیجیان استان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود و بازدید از این نمایشگاه برای همه عموم مردم آزاد است.

نمایشگاه اسوه

علیرضا حیدری رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج، اظهار کرد: سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان هر ساله برای ایجاد رقابت سالم و سازنده و ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه کردن الگوهای برتر و ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌رساندن پایگا‌ه‌های مقاومت اقدام به شناسایی و انتخاب پایگاه‌های بسیج می‌کند.

وی در رابطه با نمایشگاه اسوه، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج زنجان که در مرحله شهرستانی انتخاب شده‌اند، در مرحله استانی در نمایشگاه اسوه واقع در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برای به نمایش گذاشتن اقدمات و عملکرد خود در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، حمایتی از اقشار کم‌درآمد، گروه‌های جهادی و غیره حضور خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از بررسی اقدامات و عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه از پایگاه‌های برتر، انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: پایگاه‌های منتخب علاوه بر تجلیل در استان، در نمایشگاه کشوری که در هفته بسیج برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان در رابطه با نمایشگاه اسوه، ادامه داد: بازدید از نمایشگاه اسوه برای همه عموم مردم آزاد بوده و در این نمایشگاه بسیج جامعه پزشکی، غرفه بسیج حقوق‌دانان، بسیج جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی نیز حضور دارد.

حیدری در رابطه با زمان برگزاری نمایشگاه اسوه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه اسوه از ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان فعال می‌شود و تا روز چهارشنبه دایر خواهد بود.

گفتنی است مراسم اختتامیه نمایشگاه اسوه نیز ساعت ۹:۳۰، روز ۱۴ مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha