برگزاری جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان
کد خبر: 4089598
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در راستای ارتقا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان

رقیه نصیری مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی، اظهار کرد: این جشنواره در راستای ارتقا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نیز فراهم کردن زمینه نقش آفرینی همسران و فرزندان کارکنان سپاه در فعالیت‌های فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی برگزار می‌شود.

وی در رابطه با موضوعات جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی، افزود: خانواده در بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، بصیرت دینی و انقلابی، سبک زندگی، حجاب و عفاف، خانواده اسلامی و انقلابی، راهیان نور، پاسدار و پاسداری، قرآن، نماز و عترت،مراسم و مناسبت‌های دینی و انقلابی، ازدواج، فرزندآوری و دفاع مقدس از موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری است.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی می‌توانند آثار خود در رشته‌های آثار تجسمی (طراحی پوستر و تراکت، روزنامه دیواری، عکس،خویش انداز و یادگاری جمعی،خوشنویسی، نقاشی و نقاشی خطی)، آثار هنری و نمایشی (نویسندگی، فیلم کوتاه و مستند، فیلم موبایلی، گویندگی، نمایش نویسی، مداحی، داستان، فیلم‌نامه و نمایش‌نامه، نرم‌افزار چندرسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و پویانمایی شعر، گروه سرود، گروه تئاتر)، آثار صنایع دستی (گلیم، گبه، نمد، معرق، خاتم کاری، سفال، بافتنی، تابلو فرش، چرم‌دوزی و صنایع محلی را به این جشنواره ارسال کنند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در رابطه با مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی شمیم علوی، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۵ مهرماه امسال به دفتر دبیرخانه این جشنواره به مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان واقع در سه راه امجدیه، پشت درمانگاه شهدای گمنام، طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان تحویل دهند.

به گزارش ایکنا از زنجان، علاقمندان به شرکت در جشنواره فرهنگی شمیم علوی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۳۰۲۶۰ مرکز فرهنگی خانواده سپاه این استان ژنجان تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha