اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اعلام شد
کد خبر: 4089627
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اعلام شد

در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد کشور 16 داور ملی و بین‌المللی در دو بخش بانوان و آقایان حضور خواهند داشت.

مسابقات قرآن «مدهامتان»به گزارش ایکنا از فارس، پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد از امروز، 12 مهرماه تا 14 مهرماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات 16 داور ملی و بین‌المللی در دو بخش بانوان و آقایان حضور خواهند داشت.

این مسابقات در رده سنی 16 تا 30 سال در بخش بانوان در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق و در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اذان برگزار خواهد شد.

داورانی که داوری رقابت‌های مدهامتان را بر عهده دارند، مورد تأیید ستاد عالی مسابقات مدهامتان قرار دارند، به طوری که حمید مجیدی‌مهر، رئیس ستاد عالی مسابقات قرآن هم در این مسابقات به عنوان ناظر حضور خواهد داشت و بر این اساس 16 نفر از استادان بین‌المللی در این مسابقات به داوری خواهند پرداخت.

در رشته قرائت تحقیق و ترتیل بخش آقایان اساتیدی چون غلامرضا شاه‌میوه، داور بخش لحن؛ علی‌اکبر کاظمی، داور صوت؛ مهدی قره‌شیخ‌لو، بخش تجوید؛ حسین اخوان‌اقدم بخش وقف و ابتدا را داوری خواهند کرد. همچنین شهریار پرهیزگار، داور بخش حسن حفظ؛ عباس هاشمی، داور بخش لحن، حامد ولی‌زاده، داور بخش صوت، محمدرضا پورزرگری داور بخش تجوید، رحمانی، داور بخش وقف و ابتدا و رضا دیانت هادی، در قسمت حفظ کل و اذان این دوره از مسابقات خواهند بود.

در بخش بانوان هم اساتید قرآنی نظیر زهرا صریحی‌نژاد، داور بخش حسن حفظ؛ سمیه هیبتیان، داور بخش صوت و صدیقه بارانی داور بخش لحن خواهند بود و معصومه عباسی نظری داوری، بخش وقف و ابتدا و هاجر حیدری، داوری بخش تجوید را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha