معرفی استادراهنمای نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی
کد خبر: 4089666
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

معرفی استادراهنمای نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی

نصرت‌الله حسینی، دارنده مدرک درجه یک استادی تنغیم و مدرس صداسازی به عنوان استاد راهنما عازم مسابقات مالزی خواهد شد.

معرفی استادراهنمای نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزیبه گزارش ایکنا، اواخر مهرماه امسال شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی پس از دو سال وقفه برگزار می‌شود. در این مسابقات مسعود نوری، مدرس و قاری ممتاز کشورمان به عنوان نماینده ایران در رشته قرائت تحقیق حضور خواهد داشت.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور بالا بردن ضریب موفقیت نمایندگان کشورمان که به عنوان قدیمی‌ترین مسابقه قرآنی دنیای اسلام نیز شناخته می‌شود در ادوار مختلف اقدام به اعزام استادراهنما همراه با نماینده کشورمان کرده است.

اصغر خسروی، رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته استادراهنما همراه با نماینده کشورمان به مالزی اعزام می‌شود، گفت: نصرت‌الله حسینی، مدرس و قاری قرآن و مجری صدا و سیما به عنوان استادراهنما به مالزی اعزام خواهد شد.

نصرت‌الله حسینی

وی در مورد مهم‌‌ترین برنامه‌های پیش ‌روی اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف نیز افزود: در حال حاضر برگزاری ضبط تصویری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن را پیش رو داریم. این مرحله به صورت تصویری و از طریق حضور شرکت‌کنندگان در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها انجام خواهد شد.


آشنایی با نمایندگان اعزامی ایران به مسابقات جهانی قرآن


خسروی تصریح کرد: ضبط مرحله مقدماتی طی روزهای 18 و 19 مهرماه برگزار می‌شود. در ادامه نیز شاهد برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن در بخش‌های مختلف خواهیم بود که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مرحله نهایی بخش نغمات دینی(رشته‌های مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، اذان و دعاخوانی) در قزوین و مرحله نهایی مسابقات قرآن در اهواز اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha