در حوادث اخیر به مردم بیش از همه ظلم شد
کد خبر: 4090456
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

در حوادث اخیر به مردم بیش از همه ظلم شد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: در حوادث اخیر به سه گروه ظلم شد که بیش از همه این مردم بودند که به آن‌ها ظلم روا داشته شد.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، صبح امروز، ۱۷ مهرماه، در مراسم صبحگاه مشترک که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: حوادث اخیر که از روزهای اول انقلاب نیز شاهد چنین حوادثی بودیم، حاصل فتنه دشمن بوده و دشمنان باید بپذیرند که ایران مقتدر است.

وی یادآور شد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت از آغاز تا امروز، روز به روز در ابعاد مختلف، نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکوفایی و اقتدار رو به جلو حرکت کرده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان از آغاز با این نظام دشمنی داشتند، تصریح کرد: از همان روز اول که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دنیا با دو روش و با حاکمیت دو بلوک غرب و شرق اداره می‌شد که این نگرش و تقسیم‌بندی بیش از ۷۰ سال در دنیا حاکم بود که با لطف پروردگار و قیام‌ ملت ایران، انقلاب شکوهمند اسلامی بدون اتکا به بلوک شرق و غرب پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه در زمان طاغوت، ایران را عقب نگه داشته بودند، ادامه داد: با وجود سلاطین بی‌تدبیر، بخش‌های مختلفی از ایران در طول ادوار جدا شد. جمهوری اسلامی بدون اتکا به هیچ دولتی و با اعتماد به مردم و ایمان در دوران دفاع‌مقدس در برابر دنیا ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی‌های انتظامی در صف اول امنیت داخلی هستند، افزود: دشمنان نمی‌توانند ایران قدرتمند را بپذیرند و با توطئه‌های گوناگون سعی بر آسیب زدن به آن را دارند. حوادث اخیر که از روزهای اول انقلاب نیز شاهد چنین حوادثی بودیم، حاصل فتنه دشمن بوده و دشمنان باید بپذیرند ایران همیشه مقتدر است.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: در فتنه‌های اخیر سه گروه مظلوم واقع شدند، نیروی انتظامی، بسیج و مردم و به گروهی که بیشتر ظلم شد، مردم بود که صاحب اصلی این انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha