دانشگاه علمی کاربردی؛ پشتیبان اصلی تولید کشور
کد خبر: 4090692
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

دانشگاه علمی کاربردی؛ پشتیبان اصلی تولید کشور

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان دانشگاه علمی کاربردی را پشتیبان اصلی تولید کشور دانست و گفت: این مرکز در بندرعباس با تعداد 25 کد رشته و هزار نفر دانشجو در 3 گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین فرهنگ و هنر فعال است.

بیژن خشنود، رئیس علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان

دکتر بیژن خشنود، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن گرامیداشت 18 مهرماه، سالروز تأسیس دانشگاه جامعه علمی کاربردی، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی به عنوان مولود مبارک و پر خیر و برکت جمهوری اسلامی در پهنه گسترده کشور در قالب مراکز علمی کاربردی حضور فعالی دارد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان ادامه داد: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه مهارتی با رویکرد مهارت‌آموزی و کارآفرینی، تربیت نیروی انسانی ماهر (تکنسین و کارشناس) و متعهد با کارکرد پیشران و پشتیبان اصلی تولید کشور را بر عهده دارد.

خشنود عنوان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان با تعداد 25 کد رشته و هزار نفر دانشجو در 3 گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین فرهنگ و هنر در بندرعباس فعال است.

وی در پایان یادآور شد: سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه که مقارن با نام‌گذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» و همچنین بازگشایی دانشگاه‌ها است را به تمامی دست‌اندرکاران نظام آموزش علمی کاربردی کشور و استان اعم از دانشجویان، مدرسان و کارکنان خدوم این دانشگاه تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام
captcha