آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت» در دانشگاه‌های استان اردبیل
کد خبر: 4091037
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت» در دانشگاه‌های استان اردبیل

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌پنجمین دوره ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت» خبر داد.

ازدواج دانشجوییبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، ۱۹ مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی یک فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت.

وی افزود: ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: مراسم ازدواج دانشجویی یا طرح ملی «همسفر تا بهشت» با شعار ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار جهت فائق آمدن بر این حلقه مفقوده، در جوار بارگاه نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی‌ ابن موسی الرضا(ع) برگزار خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه ستاد ازدواج دانشجویی با برگزاری مراسم تلاش دارد زوج‌های جوان را با آموزش مهارت‌های زندگی و هنر عشق ورزیدن، در آغاز زندگی مشترک یاری رساند، ادامه داد: به پشتوانه این مهم، دین مبین اسلام به طور مؤکد بر ازدواج آسان به عنوان سنت حسنه اهتمام ورزیده است.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند به ثبت نام و ورود به این طرح می‌توانند به سایت ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به نشانی ezdevaj.nahad.ir  وارد شده و ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha