اجرای طرح «مشق عشق» در خراسان شمالی
کد خبر: 4091406
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

اجرای طرح «مشق عشق» در خراسان شمالی

دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از اجرای طرح «مشق عشق» ویژه دانش آموز نیازمند استان به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان با همکاری بنیاد احسان خراسان شمالی و خیرین خبر داد.

توزیع بسته های لوازم التحریرفاطمه فاضلی، دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه طرح«مشق عشق» امسال با همکاری خیرین و بنیاد احسان استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بیست و چهارمین سالروز تأسیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اجرا شد، اظهار کرد: 60 بسته کامل لوازم التحریر به ارزش حدود 300 هزار تومان در این طرح بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های لوازم التحریر متشکل از کیف، 6 عدد دفتر، مدادرنگی، گونیا، نقاله، خودکار، مداد، پاک‌کن و تراش بوده است، افزود: از این تعداد 20 بسته لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه و 40 بسته ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی بوده است.

فاضلی با اشاره به اینکه بیش از 16 میلیون تومان برای این بسته‌های لوازم التحریر هزینه شده است، ادامه داد: در توزیع این بسته‌های تحصیلی تلاش شد تا دانش آموزان نیازمند در دورترین نقاط استان نیز از بسته‌های تحصیلی بهره‌مند شوند.

دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی افزود: با کمک خیرین تعدادی کفش نیز برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اهدای 10 جلد قرآن کریم به مدرسه امانلی شهرستان راز و جرگلان، ادامه داد: به علت نبودِ کتاب قرآن برای دانش آموزان در این مدرسه نیز با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، 10 جلد کتاب قرآن به مدرسه امانلی شهرستان راز و جرگلان اهداء شد.

دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: در طرح «مشق عشق» امسال بیش از 20 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند هزینه شد.

انتهای پیام
captcha