برگزاری ۶۰ گفتمان دینی در همدان
کد خبر: 4091569
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
همزمان با هفته وحدت

برگزاری ۶۰ گفتمان دینی در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری 60 گفتمان دینی همزمان با هفته وحدت در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت برنامه‌های مختلفی در سطح استان همدان از سوی تبلیغات اسلامی و با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.

وی از اعزام ۷۵۰ نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان همدان در ایام هفته وحدت خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت برگزاری جشن‌های ویژه هفته وحدت، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی، پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی مشاوره و... از برنامه‌های این مبلغان در ایام هفته وحدت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان همچنین از تولید یکصد محتوا در فضای مجازی در هفته وحدت خبر داد و گفت: این محتواها شامل پویش ختم صلوات، مسابقه، تبلیغات و جشن‌های هفته وحدت است.

نظیری ارسال پیامک، سخنرانی ائمه جماعت در مساجد و هيئت‌های مذهبی، نصب پلاکارد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ختم قرآن و ختم صلوات، محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد و همچنین هماهنگی با شهرداری با مساجد و هیئت‌ها به منظور فضاسازی و نصب پرچم در معابر را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در استان همدان دانست.

مدیر تبلیغات اسلامی همدان همچنین از برگزاری 60 گفتمان دینی با موضوع مسایل روز و همچنین هفته وحدت خبر داد و گفت: این گفتمان‌های دینی در مساجد و مدارس و توسط کارشناسان و مبلغان برگزار می‌شود.

وی برگزاری شب شعر، جشن عمومی هفته وحدت در ۲۰ نقطه شهر همدان، برگزاری جشن‌ها در ۱۷۰۰ هیئت مذهبی، برگزاری ۴۰ کرسی آزاد اندیشی و... را نیز از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در استان همدان دانست.

نظیری همچنین برگزاری جلسات تخصصی با مبلغین، برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی را نیز از دیگر برنامه‌های  تبلیغات اسلامی استان همدان در هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) برشمرد و اضافه کرد: همچنین جشن امت رسول‌الله(ص) در استان همدان همزمان با سراسر کشور در میلاد پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha