گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت در روانسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4091614
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت در روانسر برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر گفت: گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت به مناسبت هفته وحدت در سطح مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

گفتمان دینی با موضوع وحدت

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت در این شهرستان به مناسبت هفته وحدت خبر داد و اظهار کرد: گفتمان دینی یکی از روش‌های تأثیرگذار در تبلیغ اسلام است که توسط بزرگان دین مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: گفتمان‌های دینی راهکاری مناسب برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی است و در این راستا گفتمان دینی با موضوع وحدت در سطح برخی مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر تصریح کرد: مقوله وحدت اسلامی بسیار مهم است و بیش از ۲۰ آیه قرآن با موضوع وحدت بر پیامبر اکرم(ص) نازل شده و مسلمانان را به وحدت اسلامی دعوت می‌کند و یکی از بزرگترین واجبات دینی ما مسلمانان است که قرآن همه را ملزم به رعایت آن کرده است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه بحث وحدت و مبارزه با اندیشه‌های تفرقه‌انگیز بسیار مهم است، افزود: گفتمان دینی پلی برای ارتباط با نسل جدید و پاسخ به شبهات و سؤالات متعدد در اذهان است.

وی با بیان اینکه باید با روشنگری و جهاد تبیین بر مبانی فکری جوانان کار کنیم، گفت: گفتمان‌های دینی به عنوان محلی برای گفتن و شنیدن بسیار اهمیت دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر با بیان اینکه باید از طریق روشنگری و جهاد تبیین بر مبانی فکری جوانان کار کنیم، بیان کرد: ایجاد مراکزی برای گفتگو و شنیدن حرف منتقدان و کسانی که دچار شبهه شدند اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگیری به حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمن نیاز داریم و این وحدت است که دشمنان را از پای در خواهد آورد.

انتهای پیام
captcha