جشنواره مالک اشتر بسیج در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4092376
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

جشنواره مالک اشتر بسیج در یاسوج برگزار شد

جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فتح با حضور مسئولان استانی در سالن همایش‌های سپاه فتح برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر بسیجبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 24 مهرماه در جشنواره مالک اشتر بسیج در یاسوج در سالن همایش‌های سپاه فتح، با اشاره به ویژگی‌های مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مهارت، اخلاق و مسئولیت‌پذیری باید در رأس کار مدیران باشد.

وی نظارت و ارزشیابی را از اصول مدیریت اسلامی دانست و افزود: باید همانند مالک اشتر که اسم این جشنواره از آن بهره گرفته شده در مدیریت مسئولیت‌پذیر باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه از خصوصیت‌های یک مدیر موفق را داشتن علم و دانش ارزیابی کرد و ادامه داد: مهارت و اخلاق مدیریت از دیگر خصوصیت‌های مدیران خوب است.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با بیان اینکه فضلیت‌های انسانی بسیجیان ارزشمند است، اضافه کرد: تفکر راهبردی، مهارت‌آموزی، یادگیری، شکار فرصت‌ها، خودسازی مستمر و قبول داوطلبانه مسئولیت‌ها را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.

همچنین، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: افتخار می‌کنیم به مردم استان که با وجود تبلیغات دشمنان نظام، پای نظام ایستادند و با جان دل مایه می‌گذاشتند.باید به دشمنان حق داد که با ما دشمنی کنند چرا که در گذشته تهدیدات عمدتاً نظامی بود و جنگ سخت، تهدید نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در سطح دنیا مطرح است که ما امروزه با هر پنج تهدید روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی از بدو انقلاب هر روز با آن سرو کار داریم، در حوزه فرهنگی و امنیتی نظامی هم به همین شکل بوده و امروزه با اقسام مختلف تهدید روبرو هستیم، همه در مقابل تهدیدات واکنش نشان می‌دهند و میزان واکنش نشستگی به فهم از تهدیدات دارد و نوع واکنش به میزان توان و قدرت ما بستگی دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز کرد: دشمن تمام قد وارد صحنه شده است، هویت ما ارزش ما است، هم هویت دینی و هم هویت ملی، حجاب تنها مربوط به اسلام نیست، شما در سنگ نگاره‌های دوران هخامنش نگاه کنید، پوشش زنان ایرانی در طوال تاریخ همیشه وجود داشته است.

خرمدل با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران سلطه آمریکا و هژمونی غرب را در منطقه از بین برده است، تصریح کرد: دشمن تنها در خصوص جمهوری اسلامی هدف تجزیه را دنبال می‌کند، نیکسون رئیس جمهور دهه‌های گذشته آمریکا در خاطرات خود می‌نویسد «کسی که بر ایران مسلط شود بر تمان دنیا مسلط می‌شود.»

وی افزود: اولین پیامی که پیروزی انقلاب ما به دنیا صادر کرد این بود که آمریکا نمی‌تواند حامی و پشتیبان خوبی باشد و قابل اعتماد نیست، امروز مردم دنیا متوجه شده اند که آمریکا آمریکای دیروز نیست.در بحث توسعه سیاسی، دکوراسیون در غرب یک دروغ بزرگ است، چراکه رئیس جمهور آنها نیز عده‌ای خاص اعلام می‌کنند و حتماً باید از میلیاردی‌‌های آمریکا باشد در حالی که در کشور ما رهبر نیز با رأی مردم معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: ده‌ها مهسا امینی در غرب روزانه تکه تکه می‌شود و صدایی از آنها در نمی‌آید، در حالی که شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند در حالی که زنان خود را در ویتیرن به فروش می‌گذارند. پاسداران و بسیجیان برای مردم مرجع هستند و باید در برابر توطئه‌ها خود را به‌روز کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این برنامه از ۴۳ نفر از فعالان و بسیجیان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha