فروپاشی خانواده و تنزل جایگاه زن از اهداف اصلی دشمنان است
کد خبر: 4092996
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

فروپاشی خانواده و تنزل جایگاه زن از اهداف اصلی دشمنان است

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فروپاشی خانواده و تنزل جایگاه زن از اهداف اصلی دشمنان است که در برهه کنونی پر رنگ‌تر شده است.

جایگاه زن

به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ظهر امروز ۲۷ مهر، در نشست نهضت پیشرفت بانوان استان زنجان، با اشاره به اینکه بانوان در جامعه و خانه‌ها نقش مهمی دارند، اظهار کرد: فرهنگ بیگانه برای فروپاشی خانواده‌ها مخصوصا در این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روی مسئله زن سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مواجهات نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه و سرمایه‌داری غرب در حوزه بانوان است، تاکید کرد: این مسئله از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون نیز شدت بیشتری به خود گرفته و پررنگ شده است.

وی با یادآوری اینکه دشمن با روش‌های مختلف مثل دختران انقلاب و چهارشنبه‌های سفید به دنبال ضربه زدن به خانواده و مادر ایرانی است، تصریح کرد: امت حزب‌الله درگیر کارهای اجتماعی شده است که اینها لازم است ولی مفاهیم و دین‌شناسی برای مردم غافل مانده است؛ همچنین اعتبارات فرهنگی در کشور متاسفانه عدد بسیاری پایینی است و در مقابل هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد، عددی نیست.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه نهضت پیشرفت بانوان بحث مهمی است، گفت: در حوزه بانوان، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه و فعال قرآنی در مجمع بانوان فرهیخته فعالیت می‌کردند و در حال حاضر نیز سازمان علاوه بر بانوان فرهیخته، در حوزه سایر بانوان از باب توسعه در مخاطب برای سنین نوجوان و جوانان فعالیت نهضت پیشرفت بانوان را شروع کرده که بتوانند در قامت یک مبلغ و مبین ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه نهضت پیشرفت بانوان نشان دهنده این است که بانوی متعهد انقلابی با فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف در جامعه انجام می‌دهد، نقش مهمی دارند، ادامه داد: یکی از مسائل که بانوان می‌توانند به صورت تخصصی در آن ورود کنند حوزه حجاب و عفاف است که در این راستا طرح عملیاتی و ایده.ها باید به عهده زنان باشد  زیرا هر جا خود بانوان به صورت تخصصی ورود پیدا کردند عمکلرد خوبی داشتند.

انتهای پیام
captcha