برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 4093828
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد پردیس بهاران خبر داد.

قرآن کریم

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد پردیس بهاران سنندج خبر داد.

وی افزود: هرساله در کردستان و دیگر مناطق اهل سنت در ماه ربیع‌الاول، ماه تولد پیامبر اسلام(ص) مراسم‌ی تحت عنوان محفل انس با قرآن کریم و مولودی‌خوانی نه تنها در مساجد بلکه در منازل شخصی و تکایا هم با شور و شوق خاصی تا پایان ماه مبارک برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: قرائت قرآن، قصیده بردیه، شعر و مدیحه‌‌سرایی و مولودی‌خوانی و مواعظ دینی و سخنرانی توسط شخصیت‌های تأثیرگذار از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی در ادامه گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی سنندج و با همکاری هیئت امنای مسجد جامع پردیس سنندج و به مناسبت هفته وحدت، با حضور قاریان ممتاز و برجسته قرآن کریم و با حضور اصحاب قرآنی، مردم و مسئولان برگزار شد.

مرادی یادآور شد: قرائت مقاله با موضوع محمد(ص) پیامبر مهربانی توسط قرآن‌آموز خانه قرآن انوار الرحمه، مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه ویژه رده‌های سنی مختلف و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام
captcha