رسانه‌های داخلی به خوبی اهداف دشمن را به مردم تبیین کردند
کد خبر: 4094356
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

رسانه‌های داخلی به خوبی اهداف دشمن را به مردم تبیین کردند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رسانه‌های کشور در حوادث اخیر به‌ خوبی توانستند هدف دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

رسانه‌های داخلی

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، صبح امروز، ۳ آبان، در جلسه کمیته فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی و تسخیر لانه جاسوسی قرار داریم و باید رسانه‌های داخلی به این مناسبت‌ها نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بپردازند، زیرا خون‌ همان دانش‌آموزان سبب شد که انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۵۷ پیروز شود.

وی در رابطه با دشمنی با آمریکا، افزود: دشمنی ما با آمریکا مربوط به یک سال و دو سال نیست و مردم کینه زیادی از آمریکا دارند و هیچ‌گاه آن‌ها نزد ملت ایران جایگاهی ندارند.

این مسئول با اشاره به دروغ‌پراکنی‌ها و شایعه‌‌پراکنی‌های رسانه‌های فارسی‌زبان دشمنان در حوادث اخیر، تصریح کرد: طی یک ماه گذشته این رسانه‌ها هزاران دروغ را در جامعه منتشر کردند و البته ملت ایران هیچ‌گاه به دروغ‌های آنان توجهی نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه در حوادث اخیر برخی از گروه‌های تروریستی دایه مهربان‌تر از مادر شده بودند، ادامه داد: هنوز ملت ایران جنایات کومله و دموکرات را در غرب کشور فراموش نکرده است. در استان زنجان فقط ۸۴۰ نفر به‌ دست این گروه‌های تروریستی شهید شدند و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیز در درگیری با آنان به مقام جانبازی رسیده‌اند.

بابایی ضمن قدردانی از رسانه‌های داخلی بابت انتشار واقعیت‌ها به جامعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی در حوادث اخیر به‌ خوبی توانستند هدف دشمنان را برای مردم تبیین کنند و همین موضوع سبب شد که مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

انتهای پیام
captcha