مدارس ابهر میزبان گفتمان‌های دینی می‌شود
کد خبر: 4095286
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

مدارس ابهر میزبان گفتمان‌های دینی می‌شود

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر گفت: با هدف توسعه و تقویت باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان گفتمان‌های دینی در مدارس ابهر برگزار می‌شود.

گفتمان‌ دینی

مجید مرادی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به مهم‌ترین موضوع گفتمان‌های دینی در مدارس ابهر، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، دین و زندگی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ضمن تأکید بر نیاز جامعه کنونی در برگزاری گفتمان‌های دینی، گفت: اثربخشی گفتمان‌های دینی باعث می‌شود سؤالات و شبهات بسیاری از دانش‌آموزان رفع شود زیرا به واسطه گسترش ارتباطات و استفاده از فضای مجازی و همچنین تلاش دشمنان در جنگ نرم ما شاهد شبهه‌افکنی در اعتقادات هستیم.

مدیر آموزش‌وپرورش ابهر با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌ها، اظهار کرد: تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی فردی در حوزه دین و اساسا روزآمد کردن دین در زندگی روزمره برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس را از اهداف گفتمان‌های دینی در مدارس عنوان کرد.

وی عنوان کرد: جهت تقویت و اثرگذاری این گروه‌های گفتمانی ورود مربیان متخصص از ضروریات گفتمان‌های دینی است و کسی که توانمندی خوبی در کلاس‌داری و مسائل روز نداشته باشد، نمی‌تواند باعث روشن‌گری در مسائل اعتقادی و سیاسی دانش‌آموزان شود.

انتهای پیام
captcha