برگزاری کنگره ملی 313 به‌مناسبت روز استکبارستیزی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4095749
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

برگزاری کنگره ملی 313 به‌مناسبت روز استکبارستیزی در خراسان‌جنوبی

مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز کنگره ملی 313 در استان، گفت: در این کنگره که به همت سازمان دانش‌آموزی در سطح کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی نسل جوان با شخصیت‌های تمدن‌ساز کشور برگزار می‌شود، دانش‌آموزان هر شهرستان با مفاخر و مشاهیر منطقه خود آشنا خواهند شد.

محمدعلی حسن‌آبادی، مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبیمحمدعلی حسن‌آبادی، مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دانش‌آموزی و ایام‌الله 13 آبان به همت سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی، هشت برنامه محوری در استان برگزار می‌شود.

وی از  آغاز کنگره ملی 313 در استان همزمان با هفته دانش‌آموز خبر داد و گفت: نوای انقلاب (اجرای سرود دانش‌آموزی در مسیر راهپیمایی)، پویش پرواز در حرم، همخوانی سرود در صبحگاه مدارس، برگزاری اختتامیه پویش لبیک یا خامنه‌ای، برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی و بسته ویژه دانش‌آموزی شاهچراغ (گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه شاهچراغ) از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی به برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانش‌آموز در مدارس روستایی استان و ویژه‌برنامه رادیویی مصباح به‌عنوان دیگر برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان در ایام‌الله 13 آبان اشاره کرد و افزود: در برنامه نوای انقلاب دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در مسیر راهپیمایی 13 آبان به اجرای سرودهایی با محوریت ایران قوی، استکبارستیزی و شهید سلیمانی خواهند پرداخت.

ارسال هزار اثر به دبیرخانه پویش لبیک یا خامنه‌ای

حسن‌آبادی با اشاره به برگزاری اختتامیه پویش لبیک یا خامنه‌ای ادامه داد: این پویش در سطح مدارس استان و با حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار و بیش از هزار اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

وی به بسته عملیاتی ویژه شاهچراغ اشاره کرد و گفت: در این برنامه دانش‌آموزان مدارس استان با ختم دسته جمعی قرآن کریم، برپایی موکب در ورودی مدارس و تزیین تابلو اعلانات مدارس با تمثال شهدای دانش‌آموز حادثه شیراز، یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‌دارند.

حسن‌آبادی با درخواست از دانش‌آموزان استان جهت حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان در مسیر راهپیمایی با برپایی غرفه فرهنگی، اجرای سرود و برنامه‌های رادیویی در انتظار دانش‌آموزان خواهد بود.

وی یادآور شد: کنگره ملی 313 به همت سازمان دانش‌آموزی در سطح کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی نسل جوان با شخصیت‌های تمدن‌ساز کشور برگزار می‌شود و دانش‌آموزان هر شهرستان با مفاخر و مشاهیر منطقه خود آشنا خواهند شد.

انتهای پیام
captcha