فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش زنجان گسترش می‌یابد
کد خبر: 4095790
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان:

فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش زنجان گسترش می‌یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی یکی از این نهادهایی است که به دلیل اشتراک و نزدیکی ماهیت تربیتی و فرهنگی با آموزش و پرورش می‌تواند فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش زنجان گسترش یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز ۹ آبان در دیدار با مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی یکی از این نهادهایی است که به دلیل اشتراک و نزدیکی ماهیت تربیتی و فرهنگی با آموزش و پرورش می‌تواند همکاری خوبی در اجرای برنامه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان با آموزش و پروش داشته باشد.

وی افزود: تبیین، تعمیق و تعالی فرهنگ قرآنی و دینی اندیشه اسلامی و گسترش ارزش‌های انقلابی، شناسایی و تقویت مولفه‌های انسان‌ساز در راستای تربیت نسل آینده بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و آموزه‌های قرآنی، تعالی فکری و ماموریتی جامعهی فرهنگیان متناظر با نقش‌آفرینی در موضوعات کلان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص جهاد تبیین، هم‌افزایی و ترابط در جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگانی در مجموعه، از اهداف این همکاری عنوان کرد.

در ادامه علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری گسترده تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: بین ما و اداره‌کل تبلیغات اسلامی از پیش تعاملات وجود داشته است و از امروز شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کارهای مهمی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است که در کنار اقدام مهم اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از ظرفیت‌‌های آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha