جشنواره قرآنی رحمت‌للعالمین در زنجان به کار خود پایان داد
کد خبر: 4095890
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

جشنواره قرآنی رحمت‌للعالمین در زنجان به کار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از مشارکت ۲۰۰ فعال قرآنی در رده سنی ۸ تا ۱۸ سال در نخستین جشنواره قرآنی رحمت‌للعالمین خبر داد و گفت: از ۱۸ برگزیده تجلیل می‌شود.

جشنواره قرآنی رحمت‌للعالمین

به گزارش ایکنا از زنجان، امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان صبح امروز ۹ آبان در آیین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی رحمت‌للعالمین که در جامعه‌القرآن‌الکریم زنجان برگزار شد به بیان مطالبی در خصوص تحریف کتب آسمانی پرداخت و اظهار کرد: تنها کتابی که از تحریف در امان مانده است قرآن‌کریم است.

وی ضمن تقدیر از خانواده کودکان و نوجوانان فعال در عرصه قرآنی گفت: دوران کرونا فرصت خوبی برای یادگیری و حفظ قرآن‌کریم بود که بسیاری از خانواده‌ها این فرصت را غنیمت شمردند.

این مسئول با اشاره به تفسیر آیه ۲۹ سوره فتح، افزود: در حال حاضر که دشمن برای انقلاب دندان تیز کرده است باید با الفت و دوستی، برادری و برابری در برابر دشمن ایستاد.

حسنی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ما دشمن قرآن و اهل‌بیت(ع) است، گفت: یکی از رموز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت بین ملت ایران است که دشمن تلاش می‌کند به آن ضربه وارد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در خصوص جشنواره قرآنی رحمت للعالمین نیز گفت: این جشنواره برای نخستین‌بار با همکاری جامعه‌القرآن‌الکریم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد کانون‌های مساجد زنجان برگزار می‌شود.

وی از مشارکت ۲۰۰ فعال قرآنی در رده سنی ۸ تا ۱۸ سال در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در ۶ رشته حفظ قرآن‌کریم برگزار شد و ۱۸ برگزیده دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همه شرکت‌کنندگان در این جشنواره گواهی شرکت در دوره و جوایزی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام
captcha