102 هزار دانش‌آموز لرستانی عضو بسیج هستند
کد خبر: 4096102
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

102 هزار دانش‌آموز لرستانی عضو بسیج هستند

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با تشرح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در لرستان، گفت: جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی در لرستان 226 هزار نفر است که تاکنون 102 هزار دانش‌آموز عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

بسیج دانش آموزیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، مسعود مسعودی‌زاده، مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان دوشنبه، نهم آبان در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی امسال از ششم تا سیزدهم آبان ماه با قرائت میثاق‌نامه توسط دانش‌آموزان پیش از خطبه‌های نمازجمعه  در سراسر استان آغاز شده است.

وی افزود: فضاسازی محیطی مدارس، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع لوازم‌التحریر در مناطق روستایی و دورافتاده، آیین معارفه فرمانده واحدهای پیشگام بسیج، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، دیدار با دانش‌آموزان با ائمه جمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به دیدار اعضای کنگره همفکری دانش‌آموزی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، اضافه کرد: کنگره همفکری دانش‌آموزی در استان لرستان متشکل از 10 دانش‌آموز دختر و پسر تحت عنوان مجمع فاطمی و علوی به نمایندگی از دانش‌آموزان بسیجی استان در سطح کشور پیگیر مسائل دانش‌آموزان و آموزش و پرورش هستند.

وی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع  جهاد تبیین، راه‌اندازی پویش دنیای بدون تاریکی و ایران قوی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

مسعودی‌زاده با بیان اینکه  لیگ علمی پایا تنها مسابقه تیمی دانش‌آموزی در کشور در حوزه‌های مختلف است، گفت: خوشبختانه امسال در لیگ علمی پایا ویژه دانش‌آموزان دو تیم از شهرستان بروجرد مقام چهارم کشوری کسب کردند که در روزهای آینده از آنها تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به صدور بیانیه استکبارستیزی توسط دانش‌آموزان در فضای مجازی، تصریح کرد: با توجه به حوادث اخیر و تلاش جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا که دانش‌آموزان و عفاف و حجاب را مورد هدف قرار داده‌اند ترویج و بصیرت‌افزایی در میان دانش‌آموزان ضرورت دارد که خوشبختانه در این زمینه در مدارس استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان اضافه کرد: جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی در لرستان 226 هزار نفر است که تاکنون 102 هزار دانش‌آموز عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

انتهای پیام
captcha