آغاز محافل هفتگی قرآن در مساجد خرمشهر
کد خبر: 4096103
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

آغاز محافل هفتگی قرآن در مساجد خرمشهر

محافل «چهارشنبه‌های قرآنی» هر هفته به میزبانی یکی از مساجد و محلات شهرستان خرمشهر با هدف ترویج حلقات قرآنی برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنمهدی کیفی، مدرس و فعال قرآنی شهرستان خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری محافل هفتگی «چهارشنبه‌های قرآنی» در این شهرستان خبر داد و گفت: هر هفته به میزبانی یکی از مساجد و محلات شهرستان خرمشهر یک محفل قرآن با هدف ترویج حلقات قرآنی در مساجد شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین محفل «چهارشنبه‌های قرآنی» در آستانه میلاد امام حسن عسکری(ع) به میزبانی مسجد جواد الائمه(ع) خرمشهر واقع در خیابان ناصر خسرو جنوبی برگزار می‌شود، اعلام کرد: در این محفل که ساعت 19:30 فردا یازدهم آبادان برگزار می‌شود، قاریان و حافظان مسجد و منطقه جهت تلاوت قرآن حضور می‌یابند. اجرای گروه تواشیح نیز یکی از برنامه‌های ثابت این محافل است.

کیفی ادامه داد: این گام مبارک و الهی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جلسه قرآنیان کشور در ماه مبارک رمضان مبنی بر تاسیس و تقویت جلسات و حلقات قرآنی مساجد کشور با تلاش نیروهای جوان قرآنی و انقلابی شهرستان خرمشهر آغاز شد.

این فعال قرآنی در پایان از برگزاری 4 دوره تربیت معلم قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره‌ها شامل: دوره تربیت معلم قرآن کودک، روخوانی و روانخوانی، حفظ و ارتقای حافظان، صوت و لحن و ارتقای قاریان است که طی دو ماه آبان و آذر برگزار خواهند شد. 

انتهای پیام
captcha