محفل انس با قرآن در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4096159
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

محفل انس با قرآن در آزادشهر برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و یادبود شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه آزادشهر و مدیر مدارس روز گذشته در مدرسه دخترانه پیشگامان تربیت آزادشهر برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و یادبود شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه آزادشهر و مدیران و مسئولان مدارس روز گذشته، 9 آبان در مدرسه دخترانه پیشگامان تربیت آزادشهر برگزار شد.  

امام جمعه‌آزادشهر با گرامیداشت یاد شهدای حرم شاهچراغ و شهادت شهید فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: شهادت در راه خدا بالاترین افتخار بوده که بالاتر از این مدال مدالی نیست، شهید فهمیده با معرفت راه را انتخاب کرد، لذا راه و منش این دانش‌آموز انقلابی و الگوی کم‌نظیر برای همه نسل‌هاست.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌اینکه فهمیده‌ها آینده‌سازان کشور و سربازان فداکار انقلابند، تصریح کرد: دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخبگان تربیت شده در دانشگاه‌های کشور به جایی رسیده‌ایم که قدرت‌های بزرگ دنیا هم نیازمند توانمندی‌های ما هستند.

امام جمعه آزادشهر خطاب به دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی گفت: امروز ساختن و آباد کردن ایران اسلامی در دست‌های شما قرار داد، لذا باید امیدوار بوده و با تمام هستی در راه علم و دانش گام بردارید.

همچنین اجرای گروه سرود «همکلاسی شهیدم» و هم‌خوانی قرآن کریم توسط دانش‌آموزان و اهدای جوایز به دانش آموزان فعال بسیجی توسط مدیران و امام جمعه آزادشهر از جمله برنامه‌های انجام شده در این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha