برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش آموزی در گلستان
کد خبر: 4096293
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش آموزی در گلستان

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ۱۰۰ ویژه برنامه مختلف فرهنگی در مدارس استان در حال برگزاری است.

برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در گلستان

پاسدار مظفر ممشلی، رئیس بسیج دانش آموزی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از ۶ تا ۱۳ آبان در حال برگزاری است و طی این ایام ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی در سطح مدارس در حال برگزاری است.

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج دانش‌آموزی امسال «ایران قوی» انتخاب شده است، افزود: برنامه‌های متنوعی برای این هفته و حضور دانش‌آموزان در دو بخش فضای مجازی در قالب پویش‌های مختلف و برنامه‌های میدانی در مدارس طراحی شده است.

سرهنگ ممشلی تصریح کرد: دانش آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا امروز شاهد رشد و شکوفایی کشور و تعلیم و تربیت اسلامی در سطح مدارس باشند.

وی به برگزاری برنامه‌های اين ایام در هفته بسیج اشاره کرد وگفت: پویش «رفیق شهیدم»، به صدادرآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس با حضور دانش آموزان و راهپیمایی ۱۳ آبان با همراهی معلمان و مدیران مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را در ابعاد مختلف بزرگ کرد و به ما هویت داد، افزود: یکی از ابعاد آن این بود که دانش آموزان ما مرد شدند؛ زمانی که انقلاب به پیروزی رسید بخشی از این پیروزی معطوف به حضور دانش‌آموزان در تظاهرات و عرصه های مختلف بود؛ در هر مقطعی که انقلاب از ما کاری می خواست دانش آموزان و معلمان ما پیشتاز بودند، ضمن اینکه در دفاع مقدس نیز همین گونه بود.

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان با بیان اینکه مراسم یوم الله ۱۳ آبان جوابی قاطع به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است، افزود: امیدواریم این مراسم در جهت بصیرت افزایی  و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان برای ساختن آینده بهتر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha