حضور در ۱۳ آبان توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: 4096446
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

حضور در ۱۳ آبان توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم(حاجی بولواری) آغاز و به میدان رسل و مصلی خاتم‌الانبیاء جهت برپایی باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه ختم می‌شود.

۱۳ آبان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان به منظور اعلان نفرت از استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی باشکوه روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم(حاجی بولوار) آغاز ‌به میدان رسل و مصلی خاتم‌الانبیاء برای برپایی باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه ختم می‌شود، تصریح کرد: از همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان به همراه والدین‌شان دعوت می‌کنیم در این راهپیمایی حضور داشته باشند و با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا بیعت کنند و حمایت‌‌شان را از مقام معظم رهبری اعلام کنند.

ناصر ادامه داد: این مراسم در همه شهرستان‌های استان در میادین اصلی نیز برگزار خواهد شد؛ طوری برنامه‌ریزی شده است که مسیرهای راهپیمایی به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم نسبت به سال‌های گذشته می‌تواند بار دیگر سبب ناامیدی دشمنان‌مان شود. از سوی دیگر دشمن بسیار تلاش می‌کرد در مدارس و دانش‌آموزان حاشیه ایجاد کند که حضور پرشور دانش‌آموزان باعث خواهد شد تمام توطئه‌های دشمنان در این زمینه خنثی شود.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در همه شهرستان‌های استان در میادین اصلی شعرعا نیز برگزار خواهد شد؛ همچنین طوری برنامه‌ریزی شده است که مسیرهای راهپیمایی به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم شود.

انتهای پیام
captcha