اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز
کد خبر: 4096469
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز

برگزاری محفل انس با قرآن، نشست شورای مرکزی رابطین قرآن و عترت دانشگاه، برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی و برگزاری اردوی یک روزه به یکی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز است.

هفته قرآن و عترت دانشگاهصدیقه رجایی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: از هفته آینده همزمان با سالروز درگذشت علامه طباطبایی هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود.

وی درباره برنامه‌های این هفته در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اظهار کرد: برگزاری روزانه محافل قرآنی به مدت یک هفته، برگزاری وبینار آموزشی «آیین سخنوری»، تهیه کلیپی از مصاحبه با برگزیدگان مسابقات قرآنی و دیدار فعالان قرآنی دانشگاه با نماینده ولی فقیه در خوزستان از جمله برنامه‌های این هفته است.

رجایی گفت: نشست شورای مرکزی رابطین قرآن و عترت دانشگاه، برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی، ازسرگیری نشست‌های علمی «قرآن و سلامت» با حضور استادان فعال قرآنی دانشگاه، دیگر برنامه‌هایی پیش‌بینی شده برای هفته آینده است.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: برگزاری اردوی یک روزه به یکی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، راه‌اندازی ایستگاه تبیین با موضوع شناخت علامه طباطبایی نیز در برنامه‌های هفته قرآن و عترت جای دارد. برنامه پایانی ما در این هفته برگزاری اختتامیه هفته قرآن و عترت در قالب محفل انس با قرآن و اهدای جوایز به برگزیدگان بیست و ششمین دوره مسابقات قرآنی هدهد است.

انتهای پیام
captcha