تبیین واقعیت‌های بسیج در مدارس ضروری است
کد خبر: 4096528
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

تبیین واقعیت‌های بسیج در مدارس ضروری است

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه باید بسیج را آن‌گونه که واقعیت دارد در مدارس معرفی کرد، گفت: جاذبه بسیج فوق‌العاده و معرفی آن در راستای جهادتبیین است زیرا تمام مؤلفه‌های بسیج در جوانان پرشور و متعهد وجود دارد.

دیدار امام جمعه کرمان با دانش آموزان نخبه

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان امروز، ۱۱ آبان‌ماه در دیدار با دانش‌آموزان نخبه استان کرمان که به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی انجام شد، با بیان اینکه کشور ما در دنیای امروز سه مسیر پیش روی خود دارد، گفت: یک راه تسلیم در برابر کشورهای ظالم است که تجربه آن در دوران طاغوت وجود دارد.

وی ادامه داد: راه دوم جنگ است که هزینه‌هایی را به‌دنبال دارد. نگاه جمهوری اسلامی در مورد نگاه دوم نگاه دفاعی است. راه سوم راهبرد بازدارندگی است. این راهبرد به معنای پیشرفت در همه عرصه‌ها است به گونه‌ای که دشمن از مقابله با ما هراس داشته باشد و این راهبرد جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه کشور در عرصه نظامی به بازدارندگی رسیده است و قدرت نظامی و موشکی به حدی است که کسی توانایی مقابله نظامی با ایران را ندارد، افزود: دشمن راهبرد دیگری در پیش گرفته و به دنبال آشوب در ایران است.

وی در ادامه به خاستگاه بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه خاستگاه بسیج و جوان با هم سنخیت دارند، گفت: یکی از این خاستگاه‌ها جوان‌گرایی است و بسیج پرانرژی‌ترین افراد را جذب می‌کند. بسیج تولید قدرت می‌کند و جوان کانون قدرت است. خاستگاه بسیج نشاط است و جوانان کانون نشاط هستند.

نماینده‌ ولی‌فقیه با بیان اینکه بسیج خاستگاه استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی در چهارچوب حکم خداوند است، گفت: جوانان آزادی‌خواه و استقلال‌طلب هستند و از ضعف، بی‌حالی و رخوت متنفر هستند و بسیج نیز اینگونه است.

وی با بیان اینکه باید بسیج را آن‌گونه که واقعیت دارد در مدارس معرفی کرد، گفت: جاذبه بسیج فوق‌العاده و معرفی آن در راستای جهاد تبیین است زیرا تمام مؤلفه‌های بسیج در جوانان پرشور و متعهد وجود دارد و مسئولان بسیج و آموزش‌و‌پرورش باید برای حضور بسیج قدرتمند در صحنه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha