دشمن از ایران قوی هراس دارد
کد خبر: 4096880
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

دشمن از ایران قوی هراس دارد

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی زنجان با بیان اینکه مردم ایران قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با آمریکا به‌واسطه جنایت‌هایش دشمنی داشتند‌، گفت: عده‌ای این روزها این بحث را مطرح می‌کنند که جمهوری اسلامی رو به افول است و روزهای پایانی خود را می‌گذراند؛ اما واقعیت این است که دشمن از ایران قوی هراس دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حسین محمدی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان، ظهر امروز، ۱۳ آبان‌ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به خروش استکبارستیز مردم غیور شهر شور و شعور حسینی، اظهار کرد: ۱۳ آبان که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

وی افزود: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

محمدی با تأکید بر اینکه منشأ و محل مرگ بر آمریکا دانشگاه بود، بیان کرد: آمریکا نمی‌خواهد از دانشگاه‌ها مجید شهریاری‌ها بیرون بیاید و مسیر را به این سمت می‌برند. اتفاقات اخیر به این دلیل است که متوجه شدند ایران در مسیر پرقدرتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با آمریکا به‌واسطه جنایت‌هایش دشمنی داشتند‌، تصریح کرد: عده‌ای این روزها این بحث را مطرح می‌کنند که جمهوری اسلامی رو به افول است و روزهای پایانی خود را می‌گذراند؛ اما واقعیت این است که دشمن از ایران قوی هراس دارد، اگر جمهور اسلامی رو به افول بود این جنگ نرم و هزینه‌های کلان و فتنه‌ها چه بود.

محمدی با اشاره به اینکه نظم‌ جدیدی در جهان در حال شکل‌گیری است و ما در این نظم جایگاه حائز اهمیتی خواهیم داشت، بیان کرد: جوانان باید بدانند ایران قوی در این نظام جهانی چه جایگاهی دارد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن از ابزارهای نظامی، اقتصادی و رسانه استفاده می‌کند و تحریم ها را تشدید می‌کند تا جلوی ایران قوی را بگیرد، تشریح کرد: نظم جهانی تغییر خواهد کرد و این تغیر سه مؤلفه دارد؛ در این نظم نوین جهانی، اولین مولفه منزوی شدن آمریکا است‌. دومین مؤلفه انتقال قدرت از غرب به شرق است و یکی از سردمداران قدرت شرق جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و سومین مؤلفه نیز مورد توجه قرار گرفتن مقاومت‌های جبهه مقاومت مقابل زورگویی است.

وی ادامه داد: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم چه جنایت‌هایی اتفاق افتاد. باید به گوش باشیم، جوانان باید نسبت به جنایت‌های آمریکا آگاه باشند.

محمدی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین،‌ اظهار کرد: جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است. جهاد تبیین باید جدی گرفته شود، چه بسا اگر جهاد تبیین جدی گرفته می‌شد حوادث اخیر نیز اتفاق نمی‌افتاد. ما با نسل جدید گفت‌وگو نکرده‌ایم و دشمن به این وسیله آتش فتنه‌های اخیر را روشن کرد. باید در مدارس و دانشگاه‌ها ‌با دانش‌آموزان و دانشجویان گفت‌وگو کنیم.

انتهای پیام
captcha