آمریکا دنبال سوریه‌سازی در ایران است
کد خبر: 4096984
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

آمریکا دنبال سوریه‌سازی در ایران است

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا دنبال سوریه‌سازی در ایران است و موفق نمی‌شود، گفت: اینجا ولی فقیه، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز، نیروی انتظامی مقتدر، مردم و بسیجیان باصلابت دارد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، 13 آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت، ضمن تبریک یوم‌الله ۱۳ آبان، از این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام برد و اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه یکی از موضوعات مهم و تاریخی و نقطه عطف در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش‌آموزان را یادآور شد و افزود: همه باید تلاش کنیم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار دهیم و اجرایی شوند، چراکه آمریکا دنبال این است کسی حکومت کند که بله قربان‌گوی آن‌ها باشد، امروز ملت ایران با حضور حماسی خود ثابت کردند که شعار آن‌ها چه در آبان ۵۷ و چه در آبان ۱۴۰۱ مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا یک روزی قدرت بلامنازع در دنیا بود، ادامه داد: امروز دیگر آمریکا قدرت مسلط بر جهان نیست وکشورهای مختلف که حتی حداقل امکانات نظامی ندارند او را عقب راندند.آمریکا می‌گوید می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم، ما می‌گوییم تا کاخ سفید را حسینیه نکنیم آرام نخواهیم نشست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به خانواده‌ها، گفت: که مراقب فرزندان خود باشند، همچنین جوانان مراقب باشند در جنگ روایت‌ها تحریف دشمنان راه نجات ما نیست.اغتشاشگران بدانند مماشات مردم و مسئولان حد و اندازه‌ای دارد، جنایت، خباثت و اسلحه بر سر بسیجی قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست، از قوه قضائیه و مسئولان امنیتی خواهان اشد مجازات برای اغتشاشگران را خواهان هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا دنبال سوریه‌سازی در ایران است و موفق نمی‌شود، تصریح کرد: اینجا ولی فقیه، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز، نیروی انتظامی مقتدر، مردم و بسیجیان باصلابت دارد. امروز مردم در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از ولی فقیه و انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
captcha