اعلام برنامه‌‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز
کد خبر: 4097148
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

اعلام برنامه‌‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت این دانشگاه گفت: برپایی نمایشگاه آثار برگزیده کشوری سال ۱۴۰۰ همراه با فضاسازی محیطی، برگزاری جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی به دعوت کانون قرآن و عترت، برگزاری محافل انس با قرآن کریم از جمله برنامه‌های این هفته است.

هفته قرآن و عترت

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با تشریح فعالیت‌های هفته قرآن و عترت این دانشگاه اظهار کرد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه در سال جاری از ۱۸ آبان‌ماه آغاز و تا ۲۴ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی برپایی نمایشگاه آثار برگزیده کشوری سال ۱۴۰۰ همراه با فضاسازی محیطی، برگزاری جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی به دعوت کانون قرآن و عترت، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در برخی واحدهای تابعه دانشگاه و خوابگاه بانوان را از جمله برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

میرخلیلی اضافه کرد: اکران فیلم‌های ارزشی با محتوای مناسب در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «تفسیر سوره مبارکه واقعه»، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت آمادگی در جشنواره سراسری قرآن و عترت اعم از فن بیان و سخنوری و کلیپ‌سازی و اجرای طرح ختم مجازی قرآن کریم به‌صورت دسته جمعی از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز است.

این مسئول دیدار دانشجویان فعال قرآنی با ریاست دانشگاه و طرح دیدگاه‌ها مطالبات و راهکارها، برگزاری نشست با اساتید فعال قرآنی و تقدیر از آنان و همچنین تقدیر از نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت این دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام
captcha