سومین کرسی حفظ قرآن در همدان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4097364
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

سومین کرسی حفظ قرآن در همدان برگزار شد + عکس

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان از برگزاری سومین کرسی حفظ قرآن کریم از سوی این مرکز خبر داد و گفت: این کرسی با حضور ۶۷ قرآن‌آموز خردسال و نوجوان برگزار شد.

طاهره روشنیان مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدانطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: سومین کرسی حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، جزء یک و جزء 30 ویژه خردسالان و نوجوانان همدانی که یک محفل بی‌نظیر در سطح کشور بود از سوی این مرکز، روز گذشته، 14 آبان‌ماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار شد. همچنین در حاشیه این محفل قرآنی، رزمی‌کاران محجبه که تعدادی از آنان از قرآنیان جامعةالقرآن بودند به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

وی گفت: در این کرسی محفوظات قرآنیان از سوی دو داور سؤال می‌شد که در نهایت شش حافظ قرآن به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. قرآن‌آموزان در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال بودند که غیر از قرآن‌آموزان جامعةالقرآن نیز قرآنیان دیگری هم شرکت داشتند.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان با اعلامی اسامی نفرات برتر بیان کرد: در رده سنی زیر 16 سال، محمدمتین احمدی سالک در رشته حفظ ۱۰ جزء و فاطمه ملکی در رشته حفظ جزء یک، نرگس سهرابلو در رشته حفظ کل و احسان طاهری در رشته جزء ۳۰ به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. همچنین در رده سنی بالای 16 سال ریحانه طالبی از حسین‌آباد عاشوری در رشته  حفظ جزء یک و فاطمه شاه‌حسینی در رشته حفظ کل از نفرات برتر این محفل هستند.

 

انتهای پیام
captcha