فعالیت 100 دانشجو در کانون قرآن و عترت مجتمع آموزش عالی اسفراین
کد خبر: 4098024
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

فعالیت 100 دانشجو در کانون قرآن و عترت مجتمع آموزش عالی اسفراین

مدیر فرهنگی و اجتماعی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از فعالیت بیش از 100 دانشجو در کانون قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد.

هفته قرآن و عترت دانشگاه‌هامحمد حسن بهنام‌فر، مدیر فرهنگی و اجتماعی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از 18 آبان ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در این هفته 25 نفر از فعالان قرآنی آقا به مشهد اعزام می‌شوند که در این اردو بازدید از موزه قرآنی آستان قدس رضوی نیز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته نیز 22 دانشجوی خانم نیز به این اردو اعزام شدند، افزود: 15 دانشجو عضو اصلی و 90 دانشجو در کانون قرآن و عترت مجتمع آموزش عالی اسفراین فعالیت می‌کنند که در نماز جمعه هفته جاری از این فعالان فرهنگی و قرآنی با حضور مسئولان شهرستان تقدیر می‌شود.

بهنام‌فر با اشاره به اینکه دوشنبه‌های قرآنی هر هفته در دانشگاه برگزار می‌شود، تأکید کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی این برنامه در مزار شهدا و در نیمسال دوم در نمازخانه دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین تصریح کرد: نمایشگاه قرآنی نیز در هفته آینده در این دانشگاه برگزار می‌شود که دانشجویان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی در پایان افزود: حضور دو کارشناس قرآنی در خوابگاه دختران و پسران، نشست هم اندیشی برای اساتید دانشگاه، نشست تدبر در قرآن با حضور امام جماعت دانشگاه و اجرای برنامه شبی با قرآن با همکاری دارالقرآن اسفراین از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه است.

انتهای پیام
captcha