برنامه‌های هفته قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4098093
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

برنامه‌های هفته قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه اعلام شد

اقدامات و برنامه‎‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه برای اعلام در واحد‌های تابعه این دانشگاه تشریح شد.

برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌جاری از ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه اعلام شد.

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده کشوری سال ۱۴۰۰ همراه با فضاسازی محیطی، برگزاری جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌های این هفته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

دیدار دانشجویان فعال قرآنی با ریاست دانشگاه و طرح مطالبات و راه‌کار‌ها همچنین برگزاری نشست با اساتید فعال قرآنی و تقدیر از آنان به همراه تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن دانشگاهی از دیگر این برنامه‌هایی است که ویژه هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده است.

اکران فیلم‌های ارزشی با محتوای مناسب در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور آمادگی در جشنواره سراسری قران و عترت، اجرای طرح ختم مجازی قرآن به شیوه دسته جمعی از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

انتهای پیام
captcha