وحدت و همدلی تنها راه غلبه بر دشمنان است
کد خبر: 4098095
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

وحدت و همدلی تنها راه غلبه بر دشمنان است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد تحریک افکار عمومی علیه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت تنها راه غلبه بر دشمنان است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 17 آبان ماه، در آیین معارفه فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه مردم ایران در حوادث اخیر با روحیه شهادت طلبی به میدان آمدند و به پیروزی رسیدند، گفت: دشمن در قضایای اخیر خواست با استفاده از تحریک احساسات جوانان دختر و پسر کشور به ایران ضربه بزند اما بار دیگر موفق نشد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی امنیت آفرینان اضافه کرد: نیروهای مدافع امنیت استان در بسیج، با صبر در تجمع های اخیر ۶۹ نفر مجروح و یک نفر شهید تقدیم کرد اما اجازه نداند حتی به یک نفر از جوانان این سرزمین آسیبی برسد.

وی افزود: ملت شریف ایران در وقایع اخیر به توطئه، تحریف و فراخوان دشمن گوش فرا ندادند و شبهه‌افکنی و شایعه‌پراکنی آنان را برنتابیدند.

سردار عباسقلی زاده، با تاکید بر اینکه عمق فتنه اخیر به واسطه نقش‌آفرینی نیروهای اطلاعاتی روزبه‌روز بیشتر مشخص می‌شود، اضافه کرد: دشمن با تکیه بر ۳۱ سال تبلیغ و تهاجم فرهنگی تلاش کرد تا به نتیجه مورد دلخواهش برسد اما بار دیگر در برابر عظمت این ملت متوقف شد.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه رهبری ۳۱ سال پیش تهاجم فرهنگی را مطرح کرده بودند، بیان کرد: دشمنان به دنبال نتیجه‌بخشی این سه دهه تبلیغ و شبهه‌افکنی رسانه‌ای بودند و بار دیگر ناکام ماندند.

به گفته وی ملت شریف ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که اگر به شبهه‌افکنی دشمنان گوش فرا دهند، اصلی‌ترین ضربه به اسلام می‌خورد زیرا ایران تنها منادی اسلام حقیقی است و ملت هم قدر این حرم را می‌دانند.

وی اضافه کرد: در وقایع اخیر، عواملی که از خارج کشور به ایران آمده بودند، می‌خواستند وضعیت کشورمان را به وضعیت سوریه تبدیل کنند اما دشمنان تا حدی احمق هستند که نمی‌دانند که ایران به رهبری امام خامنه‌ای در برابر چنین توطئه‌هایی کم نمی‌آورد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد تحریک افکار عمومی علیه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت تنها راه غلبه بر دشمنان است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید ‌تلاش کنند با خدمت به مردم و حل مشکلات کشور زمینه سوء استفاده از دشمنان را بگیرند.

در پایان این مراسم از خدمات چهار ساله سرهنگ سعید رشیدی تجلیل و سرهنگ یحیی حیدری به عنوان فرمانده سپاه مراغه معرفی شد.

انتهای پیام
captcha